taggg

taggg

26 juni, 2011

Almost done!



Det blev en lång helg i Västerås. Vädret kom och gick men det innebar till slut att det ändå blev fler fallskärmshopp än väntat. Jag lyckades hinna alla hopp som skulle utföras med instruktör. Hopp 8-10 görs på egen hand. Och när jag vill!
Så jag kan dra till hoppfältet och planera lite som jag känner för.

Det har varit mycket omtumlande. Både i luften, i huvet och på marken. Har ramlat genom tjocka moln, snurrat okontrollerat både med och utan flit. Fått rätt på det mesta men har ändå en del att jobba på. Till och med packning börjar jag få kläm på. Mina instruktörer har varit mycket bra och hjälpt mej hela vägen, så där är jag väldigt tacksam.
Som avslutning så kastade de mej i poolen, en grattis-gest för en som klarat grundutbildningen.
Nu måste jag bara tänka igenom allt igen och köra mitt eget race. Hoppas på att kunna åka och hoppa mera nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?