taggg

taggg

13 augusti, 2011

Onepiece utomhus, big NO NO


OP, väldigt inne just nu

Jag är ingen mode-expert, jag klär mej som jag vill, ibland galet och fult. Jag har inget emot att folk lallar omkring hemma i Onepiece, bara för att det är slappt och bekvämt. Men att ha detta på sig utomhus, där går gränsen för vad jag och många andra klarar av. Är du utvecklingsstörd så är det accepterat men annars har jag god lust att anmäla för förargelseväckande utseende.

Nu har jag startat facebook-gruppen:
Vi som vill införa böter på att klä sig i Onepiece på allmän plats


Det är inte ok att ha pyjamas på spårvagnen
Det är inte ok att åka hiss naken
Så varför skulle det vara ok att ha Onepiece på sig när man går och handlar?

2 kommentarer:

  1. Svenskar håller stenhårt på apan ser apan gör, och det inkluderar One Piece som för övrigt ÄR världens skönaste plagg att ha HEMMA.. Eller att gå 5 meter till Hemköp endast för att handla mjölk då kan jag tycka att det är helt oskyldigt och okej.. Detta är ett filmplagg, ett soffplagg, ett stannahemmajagärsjuk plagg.. Att se människor som dessutom går i andra fakevarianter kan jag tycka är VÄRRE!

    SvaraRadera
  2. Håller exakt med ovanstående kommentar. One Piece är ett hemma plagg!

    SvaraRadera

Och din åsikt är?