taggg

taggg

10 oktober, 2011

Såna drömmar igen

Hur sannorlikt är det att det man drömmer om har en liknande händelse dagen efter. Det händer mej ibland och nu händer det 2 nätter i rad.

Drömde i natt att jag var på väg till jobbet, det var en skogsbilväg som plötsligt var i naturreservatet i Sydafrika. Där låg flera lejon på jakt, på väg att anfalla ett byte på sidan om vägen.

Och bland det första jag ser på Facebook är ett filmklipp från han som var tracker när vi var där. Vet inte om det är offentligt men klippet nedan handlar om en grupp lejon som jagar precis vid vägkanten...

http://www.facebook.com/photo.php?v=293793423980094

Natten innan drömde jag också om vilda djur, nån badstrand där det gick runt tigrar och leoparder.
Morgonen efter ute på promenad så möter jag genast en leopardmönstrad katt. Hemma igen så är det fullt med tigrar på tv. Märkligt är det!
Någonstans verkar det finnas en förutbestämd upplevelse som visas i mina drömmar. Som tur är så är det inte allt galenskap som slår in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?