taggg

taggg

09 november, 2008

Fylleslag igen...



Showdown på Henriksberg, top floor. Väldigt glest med folk denna kväll. Men ändå ska det rockas och röjjas. Tyvärr finns det alltid idioter i en publik när det är liveband. Knuffas och kasta kompisar är vissas nöje. Jag hatar verkligen såna. Förtjänar verkligen armbågar i revbenen och gött pungslag.

Blev rejält knuffad igår där jag stod i bland några andra få nära scenen. Jag parerade med armen men råkade få mitt ölglas av plast mot hans bakhuvud. DÅ blev han skogstokig och skrek att han skulle döda mej för att jag slagit han med en flaska.
Han försökte skalla mej och alla ville förhindra bråk. Lyckades förklara för hans vän att jag inte slagit honom, och inte med en flaska. Sluta bråka och bete er som idioter förklarade jag när vakterna tog ut oss 3. Ingen fick gå och jag kände mej bara missnöjd för mongolidens beteende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?