taggg

taggg

23 juli, 2010

Scary

Jag drömmer ofta om saker som jag känner igen dagen efter. Som att jag känner på mej vad som ska hända.
Som i natt så drömde jag att jag hoppade från en klippa, typ basejumping men med nån annan typ av fallskärm som inte bromsade något. Platsen såg ut som Big Sur i Californien.
När jag landade i vatten så var det väldigt strömt och man gled långt ut från stranden.

På jobbet idag så tjatade Michel en massa om basejumping.
Nyss kollade jag på tv om en mordutredning där en kvinnna fallit ner för en klippa. Vid Big sur! Hon stendog visserligen men programmet efter är Livräddarna, om folk som badat och glidit ut till havs pga starka strömmar.
Sammanträffande?? Ja, och lite scary.

I förrgår natt drömde jag att jag fick sladd med cykeln och halkade ner i en stor djup vattenpöl. När jag cyklade till jobbet samma morgon så hade det regnat och en stor vattenpöl mitt på cykelbanan. Cyklade upp på trottoaren och fick sladd. Lyckade få kontroll men det var lite scary.

Inatt drömde jag även om att jag försökte återge texten till låten Loser med Beck.
Strax innan jag gick från jobbet skriver en vän en textrad från just den låten.
Sammanträffande?? Jag vet inte, men jag tycker att det är lite scary...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?