taggg

taggg

26 februari, 2009

Elof, Kotten och Åräng Boström

Elof, Kotten och Åräng Boström har jag aldrig bloggat om tydligen.

Men det ska väl inte vara så märkvärdigt.
Elof= mitt login på telia, mitt anv namn på många ställen, kommer såklart från E Löfgren

Kotten, är vad min flickvän och sambo Tatiana har valt att kalla mej. Började med att hon tyckte att mina tår såg ut som små kottar. Hon har väl ett 20-tal smeknamn på mej såsom Ost-farfar, Ister-Kluster, Palt-Oskar, Fettansamling, Raj raj, Kottebarnet

Åräng Boström= En figur som jag hittade på i 5 års ålder ungefär. Jag o min bror lekte att vi var häftiga personer som kunde och gjorde allt. Åräng var pilot och allfixare. Nånting mellan Jack Bauer, Mcgywer och Batman. Inga problem var för svåra att lösa och allt var möjligt.
Synd bara att resten av mitt liv inte blev så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?