taggg

taggg

13 februari, 2009

En svart katt under en stege synad genom en sprucken spegel


Värre än så kand det nog inte bli om du lider av paraskavedekatriafobi denna dag, Fredag den 13e.

För att blicka tillbaka på Rockbaren så måste oturen ha slagit till en kväll.
Köpte en öl till mej och min flickvän. Tog varsin klunk, hon var lite senare med att sänka sitt glas och lyckades knocka mitt där jag höll det i låg vinkel.
Det imploderade till småsmulor och all öl över mina jeans.

Ghaaa sa jag och bad henne om en ny. Beställde och fick en. Men bartendern "råkade" knuffa ikull ett fullt glas med vatten som stod på bardisken. Fick såklart över mej ännu en gång. Kanske blev jeansen rena nu? Han bad om ursäkt och tog inte betalt för ölen.

Inget bra att stå där på detta hörn som verkar ha en förbannelse över sig, så vi förflyttade oss till ett fönsterbord.
Där får jag en näve salt i ansiktet!!
En tjej som var skrockfull skulle "få tur"... och kastade salt över axeln.
Värre än så kan det nog inte bli, förutom att få stryk och bli rånad samma kväll. Men vad är oddsen? Struntade i att bli arg och skålade glatt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?