taggg

taggg

25 september, 2010

Aktivist javisst

Käkade på McDonalds som många andra en lördag förmiddag.
En halv-alkis ställde sin påse vin utanför och sin hund knöt han fast i dörren. Hunden ville in och klämdes varje gång någon skulle in och ut.
Jag kunde inte hålla mej och sade till honom att om han inte flyttar på sin hund så tar jag den ifrån honom.
Han frågade vad det var för fel på mej som inte tyckte om hundar. Jag sa att jag tycker inte hundar ska stå i dörröppningar till McDonalds.
Han blev skitsur och jag oxå. Kunde inte hålla mej från att skälla ut honom. Han frågade än en gång vad det var för fel på oss. Michel var oxå med och försökte förklara för en annan herre som oxå lade sig i.
Han undrade om vi var aktivister och att vi röstade på fel parti. Idag är jag gärna aktivist och tar ifrån alkisar sina hundar då de beter sig som idioter.
Jag är verkligen allergisk mot idioter!!

Han hävdade dessutom att vi skulle akta oss för att han kunde kampsport. Ja, jätterädd blev man...
Jag önskar att jag kunde hålla mej lugn i såna här situationer men jag blir bara förbannad och spyr galla då jag måste konfrontera såna idioter. Nåja, hoppas det var enda gången idag i alla fall som jag får skälla ut nån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?