taggg

taggg

22 september, 2010

Kasta jeans

Trallade ner till stan med mina mobbar-sockar och skulle fynda jeans.
Jag hade bara ett par som jag kunde ha på mej, som inte har hål eller sitter för tajt.
Jäkla lår som bara växer o växer...

Provade 3 olika som såg kanon ut och satt bra förutom att de var för trånga. Vet då att de kommer att ge upp och spricka i röven redan efter några månader. Efter några byten så blev det en kamp mellan säljarna på Carlings om vem som kunde hitta bästa jeansen åt mej. De boksavligen kastade jeans på mej. Bra det efterssom jag egentligen ogillar att shoppa och sällan hittar det jag ska.

Till slut fann jag min favorit. Ett par Levis, lite lösare passform men sitter ändå helt som de ska.

Perfekt att de var på rea oxå. Nöjd o gla'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?