taggg

taggg

12 januari, 2011

Turn off the radio!

Bandit var jättetrevligt att vakna till förut. Menar såklart Rivstart, morgongänget. Mycket svammel, men roligt sådant. Knasiga intervjuer och knasiga tävlingar. Ibland musik som är riktigt bra oxå.

Vad hände? Stockholms-Bandit tog över och slängde in 2 svårt tråkiga personer som mumlar och saknar nåt att prata om. Jag har försökt lyssna flera dagar men det finns inget roligt och de spelar tillomed tråkigare musik än förr. Nickelback, Takida o Johnossi är INTE vad jag vill vakna till! Inte vad jag vill somna eller göra nånting under dygnets alla timmar heller.

Jag gillar hårdrock, jag gillar humor, jag gillade att lyssna på radio fram tills att morgongänget försvann...

Hejdå Bandit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?