taggg

taggg

08 juli, 2011

Tveksam helg

Varför har jag valt en hobby som är helt väderberoende??
I helgen ska det vara nästan bra hoppar-väder. Lördag ser hyfsad ut, lite blåsigt på eftermiddagen och kanske regn, vem vet...

Söndag ska det regna och då blir det kajko. Min plan var att köra hoj upp till Strömstad, men regnar det tar jag nog tåget. Tanken var att bli klar med min utbildning och då måste man bjuda på ett flak öl. Det blir både meckigt att införskaffa och släpa om jag åker tåg.
Ett annat dilemma är att det inte finns sovplatser. Kanske kan jag sneaka in mej i nåt tält eller husvagn. Ett alternativ är ju att dra hem redan på lördag kväll, men hur många vill köra mej till tåget från hoppfältet mitt i festen?

Jag håller på luska i möjligheterna och får se hur jag gör. Men jag vill gärna få detta gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?