taggg

taggg

23 januari, 2009

Hi everibody!


Min tandläkare är snabb, småskojare och tar bra betalt. Men denna gång gick det inte.
Ingen tryckluft i systemet. Herrn sprang ner till källaren och såg att kompressorn hade flugit i bitar.
Panikinringning av en tekniker som kom snabbare än en svarttaxi. Men skulle ändå ta någon timme att fixa, så några ingrepp i min käft blev det ej.

Däremot fick jag testa deras nya 3d-scanner. Fräcka bilder av hela kraniet som kom upp på skärmen direkt. Jag hann inte ta ur mina piercings vilket gjorde att det blev spegelbilder här o där.
Såg ut som att jag hade mikrochip inopererade i ögonhålorna.
Visdomständerna var inte att leka med, ligger helt åt fel håll och petar nästan på nerver och närliggande gaddar o rötter. Stilla ligger de men börjar de röra på sig får jag räkna med att operera om halva ansiktet...

Nåja, den smällen får jag ta när den dagen kommer. Detta besök betalade jag inte en spänn =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?