taggg

taggg

17 oktober, 2009

Guitar heroes and Cadillac blood

Hämtade ut mitt Guitar hero world tour på posten igår. Köpt till bra pris på tradera såklart. Dubbla gitarrer och maxat spel. Men skiter jag i, det är bara trummorna jag är ute efter...

Plastigt som fan, ja, men det funkar till min hemstudio.
Cymbalerna har små teleproppar, så bara plugga i sladd och koppla till trummodulen så låter det som en "riktig" crash, ride eller hihat!
Trumpadsen är lite meckigare, man måste öppna upp och modda lite. Men inga svåra grejer. Bara löda på telejack på kablarna. Tyvärr är det torx-skruvar. och några sitter långt in. De ytliga gick få bort med min bitsskruvmejsel, men de sista kommer jag inte åt. Darn!!!

Får jaga nån som har en torx-sats eller åka o köpa nåt.
Här en låt som jag skulle vilja spela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?