taggg

taggg

18 november, 2009

Fortsatt klureri...

Hårddisk urmonterad ur DVD. Är en helt vanlig Western digital. Frågan är bara om innehållet...
Har fått låna en extern disk av Tobbe på jobbet. Ska undersöka saken ikväll. Beroende på hur det ser ut så får jag hitta bästa lösningen.
Kanske ska jag köra med 2 diskar. En extern o en intern...
Hursomhelt måste jag ha en switch mellan dessa. Det blir största nöten att knäcka.
Fast jag har en påse cashews i skåpet. Får väl käka dem om jag inte lyckas.
Gott gott!

Hittade en övergiven dator i källaren. Modell äldre. Men där fanns det delar som kan vara användbara till detta. Flatkablar, kontakter m m.
Otroligt nog så startade den. Allt verkade funka förutom att det inte blev nån bild. No signal! jaja, man kan väl inte begära så mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?