taggg

taggg

21 november, 2009

Gubbdagis


Att åka till Bäckebol är som att åka till toys'r'us för vuxna. Kvinnor får köpmani på Ikea m m. Män får prylbegär på Mediamarkt och Bauhaus.
Efter att ha snurrat runt i 1½ timme och pillat på allt som verkade skoj så köpte jag mitt PS3 och åkte hem. Fick med filmen Twilight på köpet. Hade hellre viljat ha nån actionrulle eller nåt mer storslaget som första bluray-film.

Väl hemma såg jag att dvd:ns display är svart. Wtf! Nåt måste hänt när jag pillade på den. Skruvade upp men hittade inget fel. Blä...
Tvspelet funkade, allt utom nätverket fick jag igång. Lurigt att inte ha någon fjärr, bara en ps-kontroll...
Nya batterier till multifjärren köpte jag oxå. Men nu krånglar den också!! Vad är detta? Fredag den 13 slår in helgen efter eller nåt.
Återställning eller omprogrammering funkar inte heller. Bara hänger.
Äter ostbågar och funderar på nåt annat istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?