taggg

taggg

13 augusti, 2010

Alla får ligga, utom jag...

Tankade hem intressant ljudbok. Alla får ligga!
Handlade om hur man tolkar signaler, hur folk beter sig och tips på hur man hanterar situationer.
Men uppenbarligen så gör jag allting fel. Ett tips var att man inte ska dricka öl. Ett annat om att man ska visa sina bättre sidor. Uppenbarligen så falerar jag på samtliga punkter efterssom jag och alla andra dricker öl och visar sina sämre sidor.
Känner mej icke kapabel till alla egenskaper som krävs för att komma någon vart och verkar gräva min egen jordfästning ibland.
Kommer jag att sluta på nån dejtingsajt där jag skriver att jag gett upp krogen och desperat försöker på internet istället.
Visa mej själv som en snubbe som helst sitter hemma med en hink på huvet och imiterar Darth Vader. Fel fel fel, allting är fel... och jag vill inte vara sån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?