taggg

taggg

22 juni, 2009

AC/DC Ett sömnigt band



Hittade dessa gossar utanför jobbet. Tyvärr vaknade de just när jag tog bilden men de sov så gott innan.
AC/DC fick dem att somna gott. Jag hade tillomed glömt bort att det var konsert ända tills jag såg att det blinkade rött ovanför Ullevi.
Liksom dessa gossar så somnade jag gott ändå utan att missa något.
Vaknade av fyrverkerismatter som avslutning. Jag tycker de är rätt sömniga utan överaskningar. Förra konserten var bra då de rätt nyligt hade släppt ett bra album. Men nu när jag tycker att det nya albumet var riktigt segt så kändes det som att detta inte kunde vara en bättre konsert än sist.
GP gav dem 4 fyrar, vilket de är säkert värda. Men de gamla låtarna är ännu äldre och gubbarna i fronten lika så, vilket gör det lite för sömnigt.

Vänder mej om och sover vidare...

4 kommentarer:

  1. sv; eh jag vet inte riktigt vad skärmdump är *skäms*

    SvaraRadera
  2. Om man verkligen gillar det man hör är det inte sömningt alls!

    SvaraRadera
  3. Använder du potatismjöl till din djungeleld?

    SvaraRadera
  4. Blir inte mer rock än AC/DC. Ni/du som tycker det är sömnigt får lyssna på Håkan Hellström eller ngt! Länge leva Angus!

    SvaraRadera

Och din åsikt är?