taggg

taggg

19 juni, 2009

Kriminell dröm


Skulle nog inte ha bloggat om talibaner igår...
Drömde konstigt om att jag hamnade i häktet som liknade Guantanamo eller nåt koncentrationsläger.
Började med att jag åkte moped med en gammal kompis. Han satt bak och styrde och jag skötte gasen, weird! Kom på fel sida om heldragen linje och vips var en polis framme. Vad bra att vi var berusade oxå, och hjälmen var bakåfram och oknäppt.
Det verkade som att straffet var ett halvår, men då vi var lite uppkäftiga så började de höja straffet.
Jag vägrade gå på led och tjafsade om att de var för auktoritära så blev det ännu värre. De försökte ta ifrån oss mobiltelefoner men jag lyckades trolla fram en ny. Men alla jag ringde var hjärntvättade och sade fel saker. Alla tyckte att jag förtjänade sitta inne minst 8 år för att jag skämtade om nazister och talibaner.
Sedan påstod de att jag hade tvingat vår sommarjobbare att ha ihjäl Tage, min systerson. Och det var ju inte så lyckat. Giftinjektionen var nära...

Antar att det var här jag vaknade och funderade på annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Och din åsikt är?